SYYSARVONTA + lukijoille tunnustusta ja pohdintaa

Tällä hetkellä mä olen todella innostunut bloggailusta, mulla on lakkauksia joita blogata ja saan kommenttiakin postauksiin. Mikä voisikaan olla paremmin? Noh, aikaa ei ole koskaan liikaa. Varsinkin nyt kun koulu taas alkaa, mietin että kuinka saan taas aikani jaettua. Viikossa on 1-2 koulupäivää klo 8-17(18), joiden jälkeen luulen olevani totaalisesti poikki, on siis onneksi lyhyempiäkin päiviä, mutta totuus on se, että sitä kotona tehtävää hommaakin näissä opiskeluissa riittää ja varsinkin nyt tämän toisen vuoden koittaessa. Ehkä yritän kirjoitella postauksia luonnoksiin ja valmiiksi aina sellaisina päivinä, kun aikaa on enemmän?

Mutta entä sitten, kun aika kynsien lakkaamiselle on rajallista, eikä sitä postattavaa olekkaan. Mä toivon, että jaksan ja ehdin lakata kynnet ainakin kahdesti viikossa, silloinhan mulla olisi jo kahdet kynnet/viikko postattavana, mikä olisi aika hyvin.

Noh, ehkä ei ole aika stressata tulevasta vaan annetaan sen mennä omalla painollaan ja kaikki ajallaan=) Minulla oli(on) tarkoitus järjestää teille ihanille lukijoilleni syysarvonta, ihan sen kunniaksi, että olette rohkaistuneet kommentoimaan ja antamaan palautetta lähes kaikkiin uusimpiin postauksiin! Se, että lukijat ovat mukana, saa ainakin minut innostumaan ja jaksamaan tätä blogia vaikeampinakin hetkinä. Olen varma etten ole ainoa. :)

Siispä nyt päästään vihdoin asiaan:

SYYSARVONTA lukijoille <3

osallistumisaika 8.9.- 21.9.2014 klo 20.00 saakka

arvonta 005tätä kuvaa voit käyttää arvontamainostuksessa

(Palkinto hankittu itse ja se sisältää: 2x OPI minilakka, 2x Gina Tricot minilakka, kasa siirtokuvia ja tarroja, Baby Lips- huulirasva, PlayBoy vartalosuihke, H&M kosteuspyyhkeitä, suklaapatukka)

Palkinto ei ole suuri, vaan tärkeintä on se, että se on oikeasti tarkoitettu teille, lukijoilleni:). Tähän arvontaan saavat osallistua vain lukijat. Lukijana voit olla joko Facebookin, bloglovinin, blogilistan tai wordpressin- seuraa toiminnon kautta. Nämä kaikki seuraa- napit löytyvät blogin oikeasta laidasta.
Totuushan on se, että minä en tiedä kuka seuraa bloggerin kautta, minulla on wordpress- blogi ja bloggerin lukulistaa minulla ei ole. Arvostaisin siis, että mikäli seuraat blogiani bloggerin kautta (mikä on mahdollista, mutta ei näy minulle), liittyisit myös esim. Facebook-tykkääjäksi, jolloin olisit minulle konkreettisempi blogini lukija. Mutta ehdottomasti, pitäkää Kynsille-blogi myös siellä bloggerin lukulistalla, jos sitäkautta tykkäätte seurailla muitakin blogeja:).

Arvonta on avoin ehdottomasti vanhoille, mutta myös uusille lukijoille.

Arpoja saat seuraavasti:

1 arpa= Nimimerkki, sähköposti, kerrot mitä kautta seuraat ja olet lukija (riittää että sähköposti tulee viestin pakollisiin tietoihin, eli viestikenttään, muiden nähtäville sitä ei enää tarvitse ilmoittaa)

+ 1 arpa= olet vanha lukija (kerro kommentissasi, sillä pystyn tarkistamaan tämän)

+ 1 arpa= tykkäät Kynsille-blogista Facebookissa

+ 1 arpa= arvontamainostus (linkki kommenttiin)

+ 1 arpa= kysy jotain, kommentoi, anna palautetta, risut ja ruusut tervetulleita

TÄRKEIN: laske loppuun montako arpaa olet ansainnut! Muuten osallistuminen hylätään.

HOXHOX! Osallistuminen tämän blogitekstin kommenttiosioon, viestejä ei julkaista.

Kaikki kysymykset arvontaan liittyen osoitteeseen kynsille(at)luukku.com. Tämän postauksen alla ei julkaista yhtäkään kommenttia.

Onnea arvontaan ja ihanaa syksyn jatkoa!

– Miia/ Kynsille –

Jätä kommentti